Mucizevi Dualar






  • Allah’ım sizden ebeden razı olsun ki şimdi artık her alanda çok daha başarılı, mutlu ve huzurluyum. Özellikle Türkçe duaları okurken içime bir feyiz ve huzur doluyor ki tarif edemem. Duaları okurken kendimi bulutların üzerinde hissediyorum artık. Önceden çalışıyorum çalışıyorum olmuyor, demiştim. Şimdi Allah’ıma bin şükür ki her şeyin mümkün olduğunu biliyorum. O duvarları aştım ve kendime geldim. Hem mutluyum hem başarılıyım hem de çok iyi para kazanmaya başladım. Z.E.

  • Hocam rızık ve bereket duası yaptım, bir gün sonra çok güzel bir iş buldum, bir de muhabbet duası yaptım sevdiğim kız için, beni aradı. Bir sey sormam lazım: Duaları yapınca içim bir garip oluyor. Bir de yaptığım dua rüyama giriyor, sonra da içim huzur doluyor. Bu durum duanın etkisi mi? Metin Ç.

Diğer onlarca ilginç yorumu okumak için şu sayfaya tıklayın: Mucizevi ve Sırlı Dualar Külliyatı Yorum Sayfası

“Bana dua edin, size karşılığını vereyim.” (Mümin-60)
De ki: “Duanız olmasa Rabbim size ne diye değer versin! “ ( Furkân-77)

“Allahu Teâla’nın fazlından isteyin. Zira Allah, kendisinden istenmesini sever. İbadetin en hayırlısı da (dua edip) kurtuluşu beklemektir.” (Hz. Muhammed) 


I.Kitap
“GÜNLÜK DUALAR VE GÜN İÇİNDE OKUNAN ZİKİRLER
(Sabah Uyanınca ve Gece Yatınca Okunacak Dualar, Kaza Belayı Def Eden Dua, Geçim Sıkıntısından Kurtaran Dua, Nazar Duası, Borçtan Kurtulma Duası, Kabir Ziyareti Duası, Cesaret Duası, Yemek Duası… Gün içinde okunup yaşamı bereketlendiren ve manevi yaşamı zenginleştiren daha onlarca dua örneği…)

“Dua, ibadetin aslı ve özüdür. Allah katında duadan makbul bir şey yoktur. Dua 70 türlü kazayı önler. Ömrün bereketini artırır.” (Hz. Muhammed) (Tirmizi)

Diğer onlarca ilginç yorumu okumak için şu sayfaya tıklayın: Mucizevi ve Sırlı Dualar Külliyatı Yorum Sayfası



“ Biz de Kur’an’dan öylesini indiririz ki müminler için bir şifa ve bir rahmettir.”  (İsra- 82)



“Kendileri ile huzur bulasınız diye sizin için türünüzden eşler yaratması ve aranızda bir sevgi ve merhamet var etmesi de onun delillerindendir. Şüphesiz bunda düşünen bir toplum için elbette ibretler vardır.” (Rûm- 21)









Bu duaların yapılması günah mıdır veya sakıncalı mıdır?

Eser niçin sadece e-kitap olarak satılıyor? İstersek kitabın matbu haline de ulaşabilir miyiz?

Google+'da Paylaş

Yazar

Yazar Hakkında bilgi yazılacak
    Blogger Yorumları

0 yorum :

Yorum Gönder